  • Data: 2003-11-28 10:55:04
    Temat: Re: legalnosc windows OEM
    Od: "MarcinekP" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie zrobia. Wlasnie ostatnimi dniami przeszedlem przez wymiane plyty
    > glownej. Odpowiedz MS byla jedna: trzeba zakupic nowa licencje.

    1. To sie nie przyznawaj ze zmieniles plyte glowna, tylko powiedz ze
    zmielila ci sie konfiguracja komputera
    2. jak juz pani mowi ze jak zmina plyty to nie to nich ci tez powie na jaki
    punkt licencji sie opiera twierdzac ze ze jak zmieniles plyte glowna to nie
    mozesz
    aktywowac produku.

    pozdrawiam
    Marcin