  • Data: 2003-01-16 14:59:02
    Temat: Re: legalność oprogramowania
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm zarzut dosyć poważny.
    > Ale OK spróbuję zadzwonić do prawnika BSA z pytaniem o postępowanie BSA
    > w razie wykrycia takiego oem-a, jeżeli nie masz nic przeciwko temu,
    > zacytuję mu także powyższą Twoją opinię.
    >
    > Pozdr. Jan

    Dzwon (22 608 70 84) - prosze bardzo - ja wlasnie rozmawialem z ta Pania -
    niestety rowniez nie udzielila wyczerpujacych informacji. Sugeruje rowniez
    zadzwonic do innego prawnika - nie zwiazanego z BSA i porownac obie te
    wypowiedzi. Nie widzialem jeszcze ptaka ktory "robi" we wlasne gniazdo -
    chodzi o BSA. Niestety nie moga sie przyznac do pewnych roznic jesli chodzi
    o prawo polskie i umowe licencyjna (a jednak prawo naszego kraju ma troszke
    wieksze znaczenie niz to co pisze microsoft), bo wszyscy kupowali by wtedy
    wersje oem.

    Pozdrawiam
    Albercik