  • Data: 2003-01-16 15:44:53
    Temat: Re: legalność oprogramowania
    Od: "Jan" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b06drj$7gv$1@news.tpi.pl...

    > Dzwon (22 608 70 84) - prosze bardzo - ja wlasnie rozmawialem z ta Pania -
    > niestety rowniez nie udzielila wyczerpujacych informacji.

    W takim razie nie rozumiem skąd Twój tekst "nie mieszajcie innym w glowach,
    a jak macie watpliwosci to zadzwoncie do BSA i sie spytajcie czy mozecie
    miec z nimi problemy w przypadku przytoczonym przez kolege".
    Nie dzwoniłeś tam wcześniej skoro tak napisałeś.

    > Sugeruje rowniez zadzwonic do innego prawnika - nie zwiazanego z BSA
    > i porownac obie te wypowiedzi. Nie widzialem jeszcze ptaka ktory "robi"
    > we wlasne gniazdo - chodzi o BSA. Niestety nie moga sie przyznac do
    > pewnych roznic jesli chodzi o prawo polskie i umowe licencyjna (a jednak
    > prawo naszego kraju ma troszke wieksze znaczenie niz to co pisze microsoft),
    > bo wszyscy kupowali by wtedy wersje oem.

    I to uczynię. Spróbuję wyjaśnię sprawę z BSA do końca bo baaaardzo nie lubię
    gdy ktoś próbuje mieszać mi w głowie, ktokolwiek to będzie.
    Ponieważ chciałbym w rozmowach mieć argument mocniejszy niż insynuacje
    pod adresem BSA: czy mógłbyś mi podać z którym Twoim zdaniem przepisem
    ustawy stoi w sprzeczności zawarty w licencji użytkownika wymóg używania
    programu oem jedynie wraz ze sprzetem z którym został kupiony.

    Pozdr. Jan