  • Data: 2003-01-16 15:59:04
    Temat: Re: legalność oprogramowania
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zanim przyjdą należałoby się zastanowić czy przypadkiem MS konstruując
    > umowę OEM nie wykorzystało jakiejś luki w polskim prawie. Myślę, że
    > należałoby spojrzeć na sprawę z ich punktu widzenia. Skoro ośmielają się
    > przychodzić z policją, to chyba mają jakiegoś asa w rękawie. (?) Tylko
    > jakiego?
    >
    > SOTB

    A moze to jest tylko tlumaczenie umowy z angielskiej wersji?
    Osmielaja sie przychodzic z policja na kontrole - a nie dlatego ze maja asa.
    Spytaj sie w ilu firmach wyciagneli konsekwencje za uzywanie wersji oem na
    innym komputerze - jesli liczba licencji sie zgadza ze stanem faktycznym to
    nic Ci nie zrobia.

    Pozdrawiam
    Albercik