  • Data: 2006-10-09 04:43:22
    Temat: Re: legalność mp3, legalność utworów mp3 w siedzibie firmy?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek C napisał(a):

    > Witam, zastanawiam sie jak to jest z legalnością utworów mp3 na dysku? Z
    > tego co się orientuje, to mogę takie utwory trzymać na dysku jakiś czas, pytanie
    > jaki czas? W jaki sposob mozna to sprawdzic jak dlugo utory znajduja sie na
    > kompie? Drugie moje pytanie tyczy sie tego czy mozna takowe utowory trzymac na
    > komputerze należącym do firmy?

    Chyba nie wiesz o co w ogóle pytasz. Posiadanie pliku a posiadanie
    praw jego uzywania to dwie rozne sprawy ;) Pytanie - co masz na mysli
    piszac o legalnosci? Ot, podam przykład: kupiłeś w sklepie sieciowym
    prawo do trzykrotnego odsłuchania piosenki "bubu" po zawarciu umowy i
    opłaceniu należności ściągnąłeś plik na swój dysk. Odsłuchałeś go trzy
    razy ale go nie skasowałeś więc sytuacja wygląda tak, że plik posiadasz
    legalnie ale jeżeli go użyjesz to złamiesz postanowienia umowy jaką
    wcześniej zawarłeś ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.