    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalnosc linkowni p2p
    Date: Mon, 23 Aug 2004 20:15:29 +0200

    > Ale bede musial udostepnic logi, ktorych nie mam i czy bede musial skladac
    > jakies wyjasnienia jesli dojda, ze jestem z tym jakos powiazany?

    na pewno bedziesz skladac, i na wtsepie jezeli
    cos na Ciebie maja zadaj tego na paiperze z pdpisami pieczatkami itp.

    Jak beda wrzesczzen gnoic wmawiac Ci cos czego nie bylo (a beda :-) ), nie
    lam sie.

    Ty nie udostepniasz tego, nawet gdybys sam adresy wpisywal na stronie
    nie mogli by Ci nic zrobic, (zreszta adwokat powiedzial Ci ze to legalne)
    co innego jak bys przechowywal te filmy i sam je udosteponial itp.
    I po zlozeniu zeznacn zanim podpiszesz przeczytaj to co napisza,
    pbo nawet jeden przecinek potrafi zmienic sens zdania, a to sa
    dosc czeste zagrywki.

    To nie Twoj serwer? Jezeli nie, to Twoj provider logi da,

    P.