  • Data: 2007-05-23 09:22:04
    Temat: Re: legalne wynajęcie mieszkania "za darmo"
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:x2m96tsdekx6$.axb57bosry1h.dlg@40tude.net...

    > Nie oburzaj się na yureq

    oj daleki jestem od tego aby sie na niego personalnie oburzac ;)

    co najwyzej na durne prawo
    a potem sie dziwia ze jest nagminnie lamane, mnie to zupelnie nie dziwi,
    az sie o to prosi

    > A premierostwo (z mamuśką) jak nie płacili podatku od nieprawidłowego
    > depozytu tak nie płacą :))
    > UKS musiałby się tą sprawą zainteresować :))

    no coz, tak bylo jest i pewnie niestety bedzie, ze sa rowni i rowniejsi,
    chyba ze za ta sfere dzialan czlowieka zaczna odpowiadac dobrze
    oprogramowane maszyny ;)