  • Data: 2004-03-20 14:32:13
    Temat: Re: legalne oprogramowanie w firmie
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c3h79d$sje$1@news.onet.pl...

    > Przepraszam Cię bardzo - ale na jakiej podstawie twierdzisz, że
    > ktokolwiek ma prawo decydować o warunkach UŻYWANIA przeze mnie MOJEGO
    > egzemplarza programu!?

    Ależ ty sobie twój egzemplarz możesz używać jak chcesz. Możesz sobie tą
    płyttkę wyrzucić, powiesić na ścianie lub użyć do instalacji programu.
    Natomiast program nigdy nie był i nie będzie twój.
    płytę z muzyką też sobie możesz używać do woli, nawet jako papier toaletowy,
    ale odtwarzać jej publicznie ci nie wolno bo to nie jest twój utwór, masz co
    najwyżej jego egzemplarz i z egzemplarzem możesz sobie nawet na księżyc
    polecieć.