  • Data: 2004-09-15 08:17:43
    Temat: Re: leczenie przymusowe - alkoholizm
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fi5h pisze:

    > Ale wyslac ojca patologicznej rodziny to nie zbrodnia. Mysle ze wyslac
    > kogos na leczenie to jedno, ale to czy on wezmie sie za siebie i wyleczy
    > to drugie, i tu najwiekszy wplyw wlasnie ma rodzina.

    Wierz mi, bralem to na swojej rodzinie.. to nie takie proste..

    I nie chodzi tu o zbrodnie ale o SENS..
    jakmyslisz, co zrobi "ojciec patologicznej rodziny",
    gdy "zrobicie z neigo alkoholika" i "na sile zamkniecie na odwyk" ?

    Bo ja mysle, ze wypijepare glebszych (bo przeciez kazdy czasem sie napije
    i "zrobi porzadek".

    Boguslaw