  • Data: 2002-11-29 10:39:50
    Temat: Re: lapowki i policja
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3DE73A77.AE050FC4@poczta.onet.pl...
    > Leszek napisa_(a):

    > Wszystko się zgadza, tylko udowodnij, że nieprawdziwe.

    Dlaczego ja mam udowadniać?? Jeśli mnie ktoś oskarży fałszywie o popełnienie
    przestępstwa to złożę zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu
    przestępstwa z art.234 K.K. Dalej sprawą zajmuje się prokuratura.Ona po
    wyjaśnieniu że przestępstwa nie popełniłem czyli udowodnieniu fałszywości
    oskarżenia skieruje akt oskarżenia do sadu.
    Jeśli gdzies coś zle napisałem to poproszę o sprostowanie a nie uwagi typu
    "nie bo nie"(ssj5 też to dotyczy;)

    Leszek

    GG 1631219