  • Data: 2003-10-10 15:30:00
    Temat: Re: łamanie prawa przez Urząd Skarbowy
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr rzecze:
    > I jeszcze jedno, czy ja w ogóle muszę udowadniać na wniosek US swoją
    > niewinność, skoro to US zarzuca błędy w prowadzeniu firmy.
    [..]
    > US: prawda, nakładam panu grzywnę w wysokości takiej i takiej, bo pan tego
    > nie udowodnił.

    Oczywiście, że musisz. Żyjesz w państwie policyjnym z wszelkimi tego
    konsekwencjami, w tym podstawową - jest domniemanie winy i to człek
    musi udowadniać, że nie jest wielbłądem, a nie jemu, że jest.
    Niestety :(

    W decyzji US powinno być napisane gdzie się możesz odwołać.
    W kolejnej będzie to samo.

    pozdrawiam
    Arek

    --