  • Data: 2003-06-13 16:56:08
    Temat: Re: kwestionowanie faktury :)))))))))
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Jun 2003, Piotr Zajšczkowski wrote:

    >+ Mam pytanie !
    >+
    >+ Wystawiono fakturę za usługę.
    >+ Faktura została przyjeta poprzez podpis uprawnionej osoby.

    Znaczy *masz* *kopię* z podpisem ?
    Na oryginale też podpisali ?
    [...]
    >+ Dodam ze odeslano mi fakture wraz z pismem listem poleconym.

    Pomijając najważniejszy problem - to jak ktoś chce iść
    z tobą "na udry" nie powinien popełniać błędu w księgowaniu.
    Jeśli prosi o korektę to o korektę - oryginał powinien
    sobie zostawić :]

    >+ Czy moga zmusic mnie do obnizenia tej kwoty czy tez nie??????

    My chyba mamy za mało danych pt. "argumenty tamtej strony",
    żeby bawić się w totka. Jaka kwota i ile było na umowie,
    *na przykład* ?
    Z KC, własnymi słowami: "kwota umowy przenosząca
    2000 zł powinna być stwierdzona umową pisemną".

    pozdrowienia, Gotfryd