  • Data: 2005-09-18 13:33:41
    Temat: Re: kwalifikacja do oszustwa w kokursie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "arts15" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> niebacznie popelnil
    news:dgjfdv$34a$1@inews.gazeta.pl:

    > Pokrótce wyjaśniam, że chodzi o konkurs (grę
    > internetową) gdzie na chwilę jego zakończenia byłem laureatem a
    > z oficjalnych wyników zostałem usunięty bez żadnego wyjaśnienia
    > podobnie jak 75% innych osób z listy
    Wprawdzie wyjdzie z tego ponuro-makabryczny żart
    - a to nie jest moją intencją - ale kiedyś już pojawił się na psp
    dość podobny problem.
    Skończył się załamaniem psychicznym i siekierą w plecach wykładowcy.

    Tego typu imprezy należy traktować adekwatnie do charakteru,
    jak rozrywkę. A to że czasem przypominają trzy karty na stoliczku
    to już inna sprawa.

    --
    pozdro
    poreba