    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno samochodu - oszustwo - pomocy:/
    Date: Sat, 11 Feb 2006 19:28:44 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 11.02.2006 scream <n...@p...pl> napisał/a:
    > Czy przeczytanie innych postów, zanim wklei się swoją bezsensowną odpowiedź
    > naprawdę przekracza Twoje możliwości?

    Palnales glupote i czujesz potrzebe pokrzyczenia dla odwrocenia uwagi.
    Mozna zrozumiec choc niekonieczne jest to godne pochwaly. Ale ok, nie ma
    co tego rozstrzasac tym bardziej publicznie bo to troche tez wstyd. Wiesz
    co, zawrzyjmy umowe - ty nie zmienisz ponownie adresu e-mailowego przez co
    ja nie bede ponownie kuszony aby wyprowadzac z bledu twoje potencjalne
    ofiary. Ok? Przyjmuję, że się zgodziłeś.

    > Odpowiedziałeś na anulowany post, tak pozatym.

    Mowisz. Na anulowaniu widze tez sie znasz.

    --
    Marcin