    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno nieruchomości na kredyt
    Date: Sat, 19 Jun 2010 00:11:51 +0100

    "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hvfrad$ta3$1@news.onet.pl...
    > 7. Robicie protokół zdawczo-odbiorczy (stan liczników, co zostało w
    > mieszkaniu, ile kompletów kluczy przekazano).

    ja bym sobie tu jeszcze zamki wymienil, kod alarmu itp. bo albo wstawiasz tam
    od razu swoje graty (i cos sie moze stac) albo zostawiasz je jakis czas puste
    (i tym bardziej cos sie moze stac, zwlaszcza jezeli w okolicach protokolu
    czy zaleglosci w spoldzielni\elektrowni\gazowni\wodociagach\tepsie sie ze
    sprzedajacym pozrecie ;) a to kran 'sie odkreci' i bedzie niefajnie, a to
    wanna czy inny junkers 'nog dostanie' czy tez czesc wstawionych gratow
    przeprowadzkowych sie 'zapodzieje')

    nigdy nie wiesz ile osob z rodziny\znajomych\sasiadow ma dostep do takiego
    mieszkania, zwlaszcza jak sprzedajay ma nastoletniego syna i "nikt tam
    teraz nie mieszka" - to to niemal z autopsji :D

    ciekawa opcja (ale nieczesto dostepna) to wynajecie tego co sie chce kupic,
    szanse ze w danym przypadku sie tak da sa male, ale to znakomita metoda zeby
    sie dowiedziec czy warto dane lokum brac - zwlaszcza w bloku ;)