  • Data: 2008-09-12 05:19:05
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 01:34:14 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > 193kk +wykładnia i praktyka, wskazująca, że póki jesteś w posiadaniau to
    > jesteś uprawnionym do władania mieszkaniem.

    Ej, chwileczke. Nie sadzisz, ze to by byla jakby rekurencyjna
    interpretacja? Nie mozna byc uprawnionym do posiadania przez posiadanie.
    Czy kieszonkowiec jest uprawniony do posiadania mojego portfela?

    To wlasciciel mieszkania jest osoba uprawniona, bo ma tytul prawny. Albo
    wynajmujacy na podstawie umowy najmu. Jak juz nie ma umowy nie ma juz
    tytulu prawnego i wtedy nie jest juz osoba uprawniona.

    > Zresztą ogólna zasada
    > cywilistyki-ochrona posiadania. Jeśli już ktoś objął w posiadanie,
    > posiadania pozbawić może tylko sąd.

    OK. Wiec nie pozbawiam lokatora posiadania, tylko dokwaterowywuje 5 milych
    kolesi:)