    From: koszmarek <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania na licytacji komorniczej a lokatorzy
    Date: Fri, 29 Dec 2006 10:23:30 +0100

    szerszen napisał(a):

    > tu juz pojawilo sie swiatelko w tunelu, zapadl wyrok orzekajacy, ze
    > jesli gmina nie ma lokalu zastepczego, to ma zwracac wlascicielowi
    > stawki za wynajem lokalu jakie osiagnalby na wolnym rynku :)

    Jeśli dobrze wygooglałem aby takie odszkodowanie dostać musiałbym
    udowodnić, że poniosłem konkretne szkody z powodu braku eksmisji? To
    jest na tyle abstrakcyjne, że nie wiem jak mam to niby zrobić?
    Czy wystarczy zwykłe uzasadnienie, że mogłem w tym czasie to mieszkanie
    wynająć komuś po cenach rynkowych?

    > mozesz nie placic, ale wtedy rosnie ci dlug w spoldzielni i robisz sobie
    > klopot

    A póki nie pozbedę się lokatora mogę wolne pokoje w takim mieszkaniu np.
    odnająć studentom? Czy też ten lokator musi wyrazić na to zgodę (btw.
    fajne mamy prawo - moją własnością dysponuje obca osoba, która nie płaci
    nawet rachunków).

    Wychodzi na to, że kupując takie mieszkanie strasznie ryzykuję i mogę
    dłuuugo dłuuugo w nim nie zamieszkać :(