  • Data: 2006-12-29 16:32:37
    Temat: Re: kupno mieszkania na licytacji komorniczej a lokatorzy
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "koszmarek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:en2hqt$6ou$1@news.task.gda.pl...
    > Witam,
    >
    > Niestety ceny mieszkań poszły ostatnio mocno w górę i się okazało, że mnie
    > z żoną na nic sensownego nie stać. Nieruchomości oferowane na licytacjach
    > mają niższe ceny ale pewnie i w tym jest jakiś haczyk...
    Jeżeli naprawdę nie masz dużo pieniędzy i nerwów ze stali, to trzymaj się od
    tego z daleka. Moja koleżanka napaliła się kiedyś na takie mieszkanie, które
    miało oczywiście bardzo atrakcyjną cenę. Radość trwała ok. miesiąc. Potem
    dotarło do niej, że nie wprowadzi się tak szybko jak myślała. Niestety
    właścicielka (już była) robi wszystko żeby się nie wyprowadzić. Pisze
    odwołania, unika rozpraw sądowych, oczywiście nie płaci. W efekcie znajoma
    kasę wtopiła i jak nie miała mieszkania tak praktycznie nie ma... Walka trwa
    już ponad 1,5 roku i końca nie widać. Myslę, że bawić się w taki sposób mogą
    tylko ludzie, których stać na kilkuletnią walkę tylko po to, aby zarobić na
    takim mieszkaniu. Dla siebie nigdy nawet nie próbowałbym się tego dotykac...
    Niestety biednych nie stać na "tanie rzeczy".

    Pzdr
    Czabu