  • Data: 2006-09-02 15:27:38
    Temat: Re: kupno mieszkania dla kogos na wlasnosc...
    Od: " cerrera" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Dziwna. Zwłaszcza że z mężem masz rozdzielność... Większości ludzi w
    > takiej sytuacji byłoby mniej-więcej wszystko jedno i nie domagali by się
    > stanowczo braku współwłasności.

    hmm no istnieja takie sytuacje, w ktorych posiadanie przez wspolmalzonka
    mieszkania wyklucza pewne inne korzysci, ktore wynikaja z jego braku :-)

    >Ale możliwość pewnie istnieje - umowę
    > kupna-sprzedaży sprzedający podpisuje z Twoimi rodzicami (skoro mają
    > wspólnotę), a umowę kredytową bank podpisuje z nimi i Tobą.

    i wlasnie takiego tropu potrzebuje :-)

    > Jak pisałem - spytaj się, czy mają w banku taką ofertę. To jest pytanie
    > bardziej na grupę o bankowości niż na grupę o prawie.

    niestety na grupie _banki_ chyba nikt nie zrozumial mojego pytania albo bylo
    za trudne ;-P

    > No to skoro ty jesteś taka stara gropa, to i tak nie dostaniesz kredytu
    > na 30 lat, bo banki dają kredyty na czas do osiągnięcia wieku
    > emerytalnego przez głównego współkredytobiorcę.

    stary to jest pies to po pierwsze ale luzik.. przede mna sporo jeszcze tyrania :-)

    pozdrawiam :-)