    From: "Scottos" <m...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania a dotychczasowi zameldowani wlasciciele
    Date: Sun, 8 May 2005 19:08:44 +0200

    Użytkownik <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d5lbuh$jpg$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest taka sytuacja, kupuje mieszkanie spisuje z akt notarialny, place
    > aktualnym wlascicielom powiedzmy 50% kwoty i umawiam sie z nimi, ze moga w
    > mieszkaniu jeszcze pomieszkac przez kilka miesiecy. Pozostaje kwestia
    > medlunku. Oni chca, zeby byc tam zameldowanym do chwili opuszczania
    > lokalu. Ja
    > sie martwie, ze jak sie przed opuszczeniem lokalu okaze, ze nie moga sie
    > wymeldowac z jakiegos powodu to zostane z mieszkaniem i lokatorami.
    > Czy majac akt notarialny ze zobowiazaniem sie ich do wymeldowania do
> [...]

    Dość ryzykowne dla Ciebie. Jak się nie wymeldują i nie będą chcieli opuścić
    lokalu to droga formalna - około 5 lat bez gwarancji sukcesu a jak ich
    wyrzucisz siłą, to przyjdą z policją i będziesz miał nieprzyjemności.
    Jeśli obstawiają twardo przy swoim możesz zrobić (moja propozycja) dwie
    rzeczy:
    1. umówić się (nawet na papierze), że mieszkają do konkretnej daty ale bez
    meldunku
    2. zmienią meldunek na czas określony - o ile wiem taki meldunek wygasa
    auktomatycznie po terminie do kiedy został zgłoszony, ale tutaj nie mam zbyt
    dużego doświadczenia i lepiej, żebyś to z kimś omówił.

    Ogólnie sytuacja wydaje mi się podejrzana i jest zbyt dla Ciebie ryzykowna.
    Ja wiem na 100%, że bym olał ten zakup, bo coś kręcą.

    --==<< Scottos >>==--