  • Data: 2005-05-09 17:18:24
    Temat: Re: kupno mieszkania a dotychczasowi zameldowani wlasciciele
    Od: "Scottos" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:4bewmnghugng.cdbiuwswwb92$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 08 May 2005 13:14:24 -0500, witek naskrobał(a):

    > Dokładnie - to jest chore. Zawsze się zastanawiałem czy jeżeli wezme dwóch
    > misiów kiedy najmeców nie ma i wyważe drzwi (do swojego domu), załaduje
    > ich
    > śmieci do konterera i zamknę go pod podwórzem co mi można zrobić? Przecież
    > właściciela nie eksmitują bo wykaże że to jest mój dom i TEŻ nie mam gdzie
    > mieszkać i poprosze lokal zastępczy w takim razie? Włamanie też nie było
    > (do siebie nie da się włamać) , anni kradzież bo wszystko leży w
    > kontenerze
> [...]

    Lepiej!
    Występują o przywrócenie stanu pierwotnego i się wprowadzą legalnie
    spowrotem!
    Właśnie to ćwiczę i jedyny sposób jest następujący:
    pozbywam się delikwenta (nie wnikam w sposoby), jak tylko administracyjnie
    go się wymelduje, to sprzedaję mieszkanie i pieniądze oddaję w darowiźnie
    osobie zaufanej.
    Nawet jak sprzedam mieszkanie, to sąd może za pieniądze za to mieszkanie
    nakazać mi kupić inne dla niego! PARANOJA ! ! !
    --
    --==<< Scottos >>==--