    From: "Kot Behemot" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno domu (watpliwosci)
    Date: Mon, 2 Dec 2002 11:38:22 +0100

    Radzisz, Ania

    Dzieki za wskazowki. Widze, ze musze skoncentrowac sie przede wszystkim na
    "papierach" domu. Facet wygladal na takiego "rozrywkowego," luzaka. Mowil,
    ze musi splacic zone i ze sam mieszka z "narzeczona." Poza tym agentce
    odrazu proponowal "zalatwic sprawe miedzy nami, bez agencji."

    Jezeli chodzi o okolice i sam dom, to tu raczej niema problemu: Dom jest w
    bardzo dobrym stanie i stoi szczesliwie od 1942 r. Natomiast natezenie
    gwiazd filmowych w okolicy gwarantuje, ze zadne wysypisko smieci tu nie
    powstanie.

    Jeszcze raz dziekuje za pomoc.

    KOt Behemot