  • Data: 2004-02-17 15:09:09
    Temat: Re: kupile niesprawna uzywana rzecz...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <b...@U...fm> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.02.17.10.54.17.100956@USUNTOpoczta.fm

    > [...................]
    > Hmmm radze udac sie jak najszybciej do poradni psychiatrycznej z co
    > najmniej dwoma problemami: prowadzeniem tragicznego zycia bez chwili
    > smiechu i z drugim: "bawi mnie smierc mojego psa"... Czlowieku z toba
    > jest cos nietegez :P

    W życiu nie tylko trzeba umieć czytać, ale co ważniejsze
    rozumieć to co się czyta. Z tym to u Ciebie niestety krucho.
    Jeśli chodzi o porady natury psychicznej to powiem Ci, że
    trzeba być debilem aby kupować części ze szrotu i jeszcze
    oczekiwać gwarancji na gówno które się kupiło. Czasy
    braku części skończyły się dawno temu i takie zakupy
    robią ww i umyślni lub nieumyślni paserzy którzy napędzają
    (pośrednio) to złodziejskie koło.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć wygodnie i