  • Data: 2008-04-29 12:59:13
    Temat: Re: kupi^(3)em samochód i chcia^(3)bym go zaraz sprzedac
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zorby pisze:
    > witam kupi^(3)em samochód ( sprowadzony, zarejestrowa^(3)em, ubezpieczy^(3)em ma
    > tablice polskie) ale niestety nie odpowiada naszym oczekiwania i chcia^(3)bym
    > go zaraz sprzedac, sprzeda^(3)bym za podobna cene jak na umowie zakupu (
    > sprzeda? nastapi^(3)a by w czasie oko^(3)o 3-4 tygodni od zakupu) czy zap^(3)ace
    > jakis podatek? czy urzad skarbowy nie doczepi sie ?e handluje autami??? (
    > nie handluje i nigdy nie handlowa^(3)em, poprezednie auta mia^(3)em po 2 , lub 3
    > lata) niestety ten bardzo nam nie odpowiada i chcia^(3)bym sie go pozbyc
    >
    > Z gory dzie^kuje za odpowiedzi
> [...]
    PCC w US - 2% wartosci samochodu (co najlepsze niekoniecznie to jest to
    samo co wartosc na fakturze/umowie) - zapytaj sie tam, udziela ci
    szczegolow na jakie konto wplacic i ile - masz chyba 30 dni

    Jak sprzedaz za mniej lub to samo co kupiles to podatku dochodowego nie
    placisz

    Ubezpieczenie - dopilnuj zgloszenia ze sprzedales auto do oddzialu TU.

    Jak nie rejestrowales to w WK chyba nie musisz nic zglaszac, ale chyba ,
    nie jestem pewien, najwyzej zadzwon tam i sie zapytaj