  • Data: 2006-08-22 14:07:05
    Temat: Re: który prawnik ma rację ?
    Od: vel <giedr@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój prawnik powiedział, że na rozprawie nie
    > można ustnie złożyć takiego wniosku, trzeba to zrobić pisemnie dopiero po
    > rozprawie oraz, że to dodatkowo skomplikuje sprawę , słowem zniechęcał mnie.
    > Skonsultowałam to z innym. Drugi prawnik powiedział, że można to zrobić na
    > rozprawie oraz, że nie widzi żadnej komplikacji. Co najwyżej mi nie
    > przyznają , albo późno rozpatrzą ten wniosek.
    > Kto ma rację?

    faktycznie nalezy to zrobic na pismie, ale takie pismo mozna w kazdej
    chwili wyslac do sadu, ktory rozpoznaje sprawe (w naglowku wskazac odp.
    sygnature akt) i sad powinien go niezwlocznie, na posiedzeniu niejawnym
    rozpoznac.

    nie komplikuje to zbytnio sprawy - wiadomo, ze dziecko musi jesc i 200 -
    300 powinien z marszu dac. dla sadu to raczej zaden problem.

    oczywiscie mozna takze takie pismo zlozyc na rozprawie, ale po co czekac.