  • Data: 2012-08-14 18:05:31
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2012 13:07, Mark pisze:

    > "Kto odpowiada za wywalanie publicznych pieniędzy na komercyjne
    > oprogramowanie?"
    >
    > Co, masz efekt pamieci krotkotrwalej, nie pamietasz co pisales wczesniej?

    Naucz się czytać.

    Primo: trzecie z kolei pytanie to wg ciebie "główny argument"?

    Secundo: czytaj ze zrozumieniem - i naucz się odróżniać "wywalanie
    pieniędzy na komercyjne oprogramowanie" od "wydawania pieniędzy na
    kompleksowe zaplanowanie i wspieranie systemu". Za M$ musisz płacić
    nawet jak nie kupujesz wsparcia czy planowania.

    Tertio: dziwne, że ja mam novellowskiego linuxa, nie zapłaciłem za niego
    ani grosza, a mimo to ni jestem Novellowi nic winien poza gratulacjami
    dobrej roboty... Wytłumaczysz to w świetle twojego twierdzenia, że
    novellowski linux nie może być darmowy?