  • Data: 2012-08-13 14:52:24
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.08.2012 Mark <t...@a...w.pl> napisał/a:

    > Jako pierwsze podales rozwiazanie do Redhata (i tak, dystrybucji opartych na

    Niesamowite, umiesz czytać.

    > RH tez) ktory sam w sobie *JEST* rozwiazaniem komercyjnym, mimo ze to Linux
    > WIec znika tu cala "przewaga" jaka daje darmowosc, zostaja tylko koszty.. i
    > to wysokie

    Nie, jednak nie umiesz. Gdzie ja coś pisałem o "przewadze, jaką daje darmowość"?

    Ja tylko staram się prostować bzdury nt Linuksa. W poprzednim wątku
    podałem przykłady deploymentu aplikacji, który w domyśle jedynie
    Windows miał mieć sensownie rozwiązany.

    Nie wiem, czy Linux w policji by się ostatecznie opłacał, nikogo "na hurra"
    do niego nie zachęcam, z kosztów zdaję sobie sprawę.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.