  • Data: 2012-08-04 23:53:42
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2012 23:34, Robert Tomasik pisze:

    > Cóż. Bywa tak. nie było odpwoiedniej osoby i tyle :-)

    Jakby ta odpowiednia osoba była kompetentna i miała właściwy system do
    dyspozycji - wszystko by działało bez jej ingerencji.

    > Są. Ale jakoś to działa.

    Jakoś.

    I na pewno nie jest bezpieczne.

    [ciach]

    > Słusznie prawisz. Ale ono ma służyć do tego, do czego służy.

    Znaczy się do utrudniania pracy?

    [ciach]

    > Spróuj podpiąć do komputera, to zobaczysz.

    Mogę spróbować, tylko po co? Szybciej jest włożyć kartę do czytnika.

    No gdzie jest? (dobrze, że Ctrl+p nadal działa)

    [ciach]

    > Przerabiałem to przykłądowo próbując podłączyc GPS-a.

    Ummm... Wytłumacz mi łaskawie sens podłączania GPS do komputera, którego
    zadaniem jest stać w jednym miejscu na biurku...

    > A policjant ma do pisania.

    I w Open Office pisze się dokładnie tak samo jak w MS Office.

    I proszę, nie wspominaj mi o tym badziewnym programie, który macie do
    np. pisania zeznań. Zawsze coś się w nim chrzani - np. treść zeznania ma
    tendencję do znikania przy drukowaniu i doświadczeni policjanci kopiują
    ją do schowka, żeby potem w razie czego szybko ją na nowo wkleić.

    To samo można napisać pod linuxa, a dostępność źródeł pozwoliłaby na
    naprawienie jakiemuś bardziej kumatemu policjantowi tego błędu w
    programie. A tak się męczycie.