  • Date: Sat, 04 Aug 2012 17:48:37 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!

    W dniu 04.08.2012 17:13, zly pisze:

    > Bo użyteczność,

    Ze jak??

    > łatwość obsługi

    Co jest trudniejszego w klikaniu na ikonki w linuxie od klikania na
    niemalże identyczne ikonki w winzgrozie?

    > i ew konserwacji/napraw nie zachwyca mimo

    Ummm... Jakie konserwacje i naprawy masz na myśli??

    > darmowości.

    > Udowodnij :)
    >
    > Za każdym razem było tak, że coś było nie przetłumaczone i zostawało po
    > angielsku, albo jakieś dziwne zwroty były

    Kiedy, gdzie i w jakiej dystrybucji?

    ?

    > ?

    Jakie "wsparcie" masz na myśli? Instaluje się raz, a potem póki komputer
    się nie rozsypie system działa i działa.

    > Hehe.
    > Kłamiesz :)

    Nie.

    > Nie wiem jak teraz, ale kiedyś były zdaje się różne paczki z
    > oprogramowaniem, do różnych systemów

    To nie do końca tak. Jest kilka rodzajów pakietów dystrybucyjnych, ale
    to samo oprogramowanie jest dostępne w repozytoriach w każdym z nich
    (albo jako źródła), a poza tym można sobie zainstalować narzędzia do
    obsługi "obcych" pakietów.

    > Większość jest skąpa. I jeśli Linux mimo tego, że jest za darmo (co

    Tak, i dlatego kupują niepotrzebne gadżety.

    > zwłaszcza u nas jest dość pożądaną cechą) go odrzuca, to chyba coś w tym
    > jest?

    Patrz wyżej.

    > Ja słyszałem wiele razy, na szczęście też nie musiałem tego robić

    Więc w czym problem? mając linuxa możesz sobie skompilować jądro, jeśli
    chcesz. Ale nie musisz. W windows nie możesz nawet jakbyś musiał.

    > Ani jedno ani drugie. Piszę jak było.

    Baju, baju.

    > Za to ty jesteś zaślepiony.

    Nie. Tylko doświadczony.