  • Data: 2012-02-10 18:25:23
    Temat: Re: kto płaci za wysyłkę sprzętu do reklamacji ?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze napisz gdzie w tym wszystkim zniknęła rękojmia :)
    w ustaleniach firma-firma

    > Załóżmy że nie (ani jedno, ani drugie, ani nie ma dopisków).
    > Art.560 par.4
    > Co przemawia przeciw?
    możliwość doprowadzenia do ruiny handlu. Wyobraź sobie że kupujesz
    POLSKIEGO laptopa BEZ gwarancji door to door i lecisz z nim do
    Australii. który sąd zasądzi koszty przesyłki podczas przyjęcia reklamacji?
    ToMasz

    PS co nie powoduje ze nie można się domagać. Mnie pani rzecznik
    powiedziała ze gwarancji nie muszę czytać jeśli korzystam z rękojmi i
    nie muszę do kosiarki dwusuwowej dolewać oleju do paliwa. Nie nagrałem
    jej i nie próbowałem jak długo kosiarka pociągnie na czystej benzynie.