eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce › Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [Gdy Izraelscy ochroniarze zaatakowali polskiego żyda w Polsce w synagodze?]
  • Data: 2017-10-21 16:00:10
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce [Gdy Izraelscy ochroniarze zaatakowali polskiego żyda w Polsce w synagodze?]
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-21 o 14:19, A. Filip pisze:

    >>> http://www.tur-info.pl/p/ak_id,21009,,izrael,ochroni
    arze,izraelscy_ochroniarze,krakow,kazimierz,mike_urb
    aniak,atak.html

    > Ja po kilku wrzutach "odgrzewanych BARDZO STARYCH kotletów" (z innych grup)
    > jest uczulonych na linki do artykułów "bez daty".

    Była data publikacji artykułu. Komentarzy nie czytałem.
    Jedni nagłaśniają problem panoszenia się ochroniarzy wiadomych wycieczek
    którzy potrafili nie wpuścić na ulice jej mieszkańca czy próbować
    wylegitymować jakiegoś polaka pod pozorem ochraniania wycieczki.
    Z drugiej faktycznych przypadków nadużycia siły było kilka a ten który
    widziałem był sprowokowany przez "poszkodowanego". A potem płacono
    odszkodowania.