  • Data: 2021-05-15 12:10:45
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olin napisał(a):

    > Ta wszechmoc jest rodzinna; na przykład jego brat Bartłomiej, leśniczy
    > zarabiający ok. 7 tysięcy złotych brutto miesięcznie, postawił w
    > Łężkowicach pałac wart ~5 mln złotych.

    Pałac:)
    5mln:)

    No a później się dziwią jak mają 12,1% poparcia.

    Dalej się nie ogarnęliście mr.Olinie.
    Po pierwsze peło dała strasznie anusa.
    Skoro były wały, trza było go szarpać przed 2015r.
    Po drugie trza było się skupić na jakim dofinansowaniu
    do dworku "na fundację", bo na niczym innym nic peło nie ugra dla się.

    Pisząc głupoty w stylu pałac&5mln nikogo Olinku nie ruszycie
    gdyż nie jest to pałac tylko zwykła nieruchomość i nie 5mln tylko
    na oko 800tysi - 1,2mln i to w woj. mazowieckim.
    Na jakim zadupiu cenę trza przemnożyć przez 0,6--0,7.

    Łobajtek z tego co widzę bawił się w nieruchomości od 1999r.
    Nie wiem czy wiecie Olinku, ale w 2000r m2 działki na mazurach kosztował
    całe 5pln. Skok w cenach gruntu/nieruchomości mieliśmy jakiś rok po wejściu PL do
    UE.
    Dobrze to pamiętam. Szczyt szczytów przypadał na zimę 2006r w krakówku.
    Ceny eksplodowały.

    Pamiętam 1999r Olinku, kawalerka w warszawie kosztowała 29-33 tysie tj. pi x oko
    19 pensji netto.
    Dziś kosztuje 200.ooo tys./ 3500 średnia pensja netto = 57 średnich pensji ("ż"
    inwestory się zleciały i inwestujo)