eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-20 11:48:38
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-20 11:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale umowa się nie zmieniła. Jest taka jaką podpisałeś - ze stosownymi
    > opłatami za połączenia z internetem.

    I takie właśnie takie _świadome_ działania operatorów wystarczająco
    zniechęcają mnie od kupowania nowego wypasionego telefonu + pakietów
    internetowych. Chociaż w sumie i mnie stać i nawet by się przydał.
    Szkoda się upaprać gu... zadając się z _oszustami_. ;-)

    PS. Może taka argumentacja dotrze do nawiedzonych marketingowców. :-)