  • Data: 2008-02-09 10:04:33
    Temat: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Od: "Teddy" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:foiqft$po1$1@news.onet.pl...

    > Tym, którzy mają dostęp do LEXa pewnie wystarczy. Ja nie mam :-(

    Tak po krotce

    SN w skladzie trzech Sedziow, przy udziale prokuratora Prokuratury Krajowej
    w sprawie Andrzeja R.
    skazanego z art 208 ust.1 ustawy z 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne
    po rozpoznaniu w Izbie Karnej na rozprawie w dniu 19.10.2006, kasacji,
    wniesionej przez RPO od wyroku SO w Poznaniu z dnia 31.05.05 zmieniajacy
    wyrok SR w Poznaniu
    Uchyla zaskarzony wyrok oraz zmieniony nim wyrok SR w poznaniu i uniewinnia
    Andrzeja R, kosztami obciaza Skarb Panstwa.