    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Date: Fri, 8 Feb 2008 11:58:09 +0100

    On Fri, 8 Feb 2008, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    [...]
    > Wiem, że są przepisy,
    > które za każdym razem trzeba tłumaczyć, ale tu jest to napisane czysto
    > i klarownie.
    > Urzadzenie nadawcze (nadawczo-odbiorcze) musi mieć papier na nadawanie.

    Właśnie byłeś łaskaw zrobić to samo, co ustawodawca, czego Andrzej się
    czepia, czyli napisać NIE klarownie :)
    Co to znaczy "papier *na nadawanie*"?
    Nie wiem czy tego nie widzisz czy tylko nie chcesz widzieć: "papier na
    nadawanie" oznacza że trzeba mieć papier, aby *używać* tego urządzenia!
    To co innego, niż "papier na urządzenie na nadawanie", oznaczające
    że trzeba mieć papier aby móc *mieć* takie urządzenie...

    pzdr, Gotfryd