eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej › Re: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej
    From: mi <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości
    nastoletniej
    Date: Fri, 01 Jul 2011 23:07:10 +0200

    On 01.07.2011 22:55, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > A jaki jest sens? Bo ja zrozumiałem, że za PRL było fajnie, bo nikt nie
    > ścigał produkujących bomby nastolatków.

    Jeśli brać tylko ten wycinek rzeczywistości to zgadza się - było
    fajniej. Podasz ilu tych "produkujących bomby nastolatków" wykonało
    zamach na czyjeś życie lub choćby mienie?

    Flagowymi represjami każdego totalitaryzmu są represje za "manie",
    "niemanie", "bycie" lub "niebycie". Zmienia się tylko katalog
    przedmiotów i cech.

    Wiecie co, towarzyszu Tristan? Podziwiam waszą naiwność. To niebywałe
    błogosławieństwo.