eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej › Re: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej
  • Data: 2011-07-02 17:39:49
    Temat: Re: [kronika2prl] Sukces w zwalczaniu zorganizowanej przestępczości nastoletniej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaki jest sens? Bo ja zrozumiałem, że za PRL było fajnie, bo nikt nie
    > ścigał produkujących bomby nastolatków.

    Nikt nie ścigał takiego małolata specsłużbami.

    I póki nie powodował (realnie) zagrożenia - prędzej małolat dorobiłby
    się jakiegoś kompetentnego nadzoru z dostępem do poligonu, niż "wjazdu"
    do mieszkania.

    Natomiast jakby próbował narobić szkody, to też nie specsłużby by go
    ścigały, tylko raczej dzielnicowy by go stosownie, hem-hem, "pouczył", a
    potem rodzice. Przez parę dni może niezbyt wygodnie by mu się siadało,
    ale by się nauczył.

    W opisywanym przypadku chłopak raczej dbał o bezpieczeństwo (sądząc z
    artykułu) więc reakcja współczesnej ubecji tylko ośmiesza aktualnych
    kacyków, którzy jak nie potrafią zrobić czegoś konkretnego i
    pozytywnego, to robią "akcje" żeby się wykazać.

    Patrz: strona "antykomor" czy jak jej tam było.