  • Data: 2022-12-12 18:42:12
    Temat: Re: krew skażona szczepieniami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Dec 2022 12:36:34 +0100, Olin wrote:
    > "W środę Sąd Najwyższy Nowej Zelandii przejął tymczasową kontrolę nad
    > półrocznym chłopcem, który potrzebował pilnej operacji serca. Jego rodzice
    > nie zgadzali się, by podczas zabiegu wykorzystywana była krew pobrana od
    > osoby zaszczepionej przeciw COVID-19. Ostatecznie, wbrew woli rodziców,
    > lekarze przeprowadzili w piątek operację."
    >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,292
    46238,lekarze-zoperowali-dziecko-wbrew-woli-rodzicow
    -ci-nie-chcieli.html

    > Czy Ordo Jurni będą protestować, że rodzice zostali pozbawieni świętego
    > prawa do decydowania o dziecku?

    Byc moze.
    Nie wiem jakie maja przepisy w NZ, ale jest wiara (swiadkowie Jehowy?)
    ktora transfuzji zabrania w ogole.
    I rozne kraje to roznie tolerują.

    Natomiast ... krew po szczepieniu jest pelna przeciwcial wirusa,
    czy mozna ją uznac za skażoną ... hm ...
    No i gdzies tam pewnie są resztki mRNA po szczepieniu ...

    P.S. Idzie nowe
    https://wiadomosci.wp.pl/swiadkowie-chca-krwi-610866
    0548916353a

    Koniec religii za 50-100 lat?