eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokredyt samochodowy - 'rozporządzanie udziałem' i 'osoba trzecia' › Re: kredyt samochodowy - 'rozporządzanie udziałem' i 'osoba trzecia'
  • Data: 2011-01-15 18:54:53
    Temat: Re: kredyt samochodowy - 'rozporządzanie udziałem' i 'osoba trzecia'
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/15/2011 12:37 PM, lamia wrote:

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > ale sam zapis taki nie jest, więc na mi 'duch'?
    > Czemu w ogółe suzy taki zapis? Czemu bank daje takie ograniczenie? Czy
    > każdy kredyt samochodowy to taka wtopa? De facto jest ti użyczenie
    > samochodu, o ile dobrze czytam umowę. Czyli kupno na kredyt nie jest
    > kupnem w ogóle - czy słusznie mówię?

    > porażka

    ależ możesz kupować na kredyt bez ograniczeń, pod warunkiem, że
    zabezpieczeniem kredytu nie będzie sam samochód.
    Weź kreedyt na samochód pod zastaw mieszkania i nikt ci ogranczeń na
    samochodzi robił nie będzie.
    Jak samochód zabezpiecza sam siebie, to co sie dziwisz, że bank nie chce
    zostać bez kasy i bez samochodu. Jak przestaniesz płacić to zabierze
    samochód, a tak to sobie co najwyżej może popłakać do lustra jak
    samochodu tez nie bedzie.