  • Data: 2003-05-12 07:37:19
    Temat: Re: kredyt pod zastaw hipoteczny...
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciach...
    > poza tym nie ma zastawu hipotecznego,
    > zastawia się rzeczy inne niż nieruchomości,
    > a nieruchomości obciąża się hipoteką, ale to taki tam
    > tylko puryzm prawny, wiadomo o co chodzi,
    > pzdr,
    > JarekM
    Puryzm puryzmem ale dobrze, że zwracasz na to uwagę bo jednak większość
    ludzi czytających grupę to internauci a nie tylko prawnicy i pewne nawyki
    pozostają (przy dobrych wzrasta nasza świadomość prawna). Mnie jako nie
    prawnika, już razi stwierdzenie "dzierżawa wieczysta "(oczywiście wszyscy
    wiedzą że chodzi o "użytkowanie wieczyste" :)) wypowiadane przez posła
    pracującego nad ustawa o prawie własności ( mniejsza z tym jaką ale tam
    gdzie to prawo jest wymieniane) bo świadczy o jego przygotowaniu do tego co
    robi, a chyba powinien być choćby na poziomie zwrotów których używa.
    Nazywajmy rzeczy po imieniu na pewno to nie zaszkodzi, a dobrych nawyków
    nigdy dość.
    Pozdrowienia Andrzej