    From: tomek wilicki <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzież forum
    Date: Thu, 19 Apr 2007 16:14:42 +0200

    Marcin Debowski wrote:
    przytoczyć? :)

    > Gdzie niby ten absurd? Mozesz spożytkować więcej niz 3 sekundy, ale
    > dla odmiany proponuję jakieś konkrety.

    już to pisałem parokrotnie. Jeśli za producenta bazy danych uznać każdą
    osobę, która coś tam włożyła do jej powstania, to będzie nim producent
    papieru, na którym została zapisana, dziewczyna admina, która robiła mu
    śniadania, każdy piszący posta, każdy admin darmowego serwisu
    pozycjonującego, producent komputera admina - no, wszyscy

    Dlatego też za producenta należy uznać kogoś, kto ponosi wkład, ale jako
    osoba nadzorująca proces powstawania bazy danych oraz szafująca ten proces
    swoim nazwiskiem. Inne osoby to pomocnicy producenta, a nie producenci.
    Jasne teraz?

    --
    www.vegie.pl