eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa prawdziwa › Re: kradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa p rawdziwa
  • Data: 2007-12-29 21:45:56
    Temat: Re: kradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa p rawdziwa
    Od: "Tomasz M. Klecor" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński pisze:

    > Ja tu widzę pole do popisu dla specjalistów od art. 269b kodeksu
    > karnego -- w końcu przesłany poszkodowanemu wirus komputerowy musiał
    > być wcześniej pozyskany celem uzyskania dostępu do czyjegoś komputera
    > bez zgody osoby uprawnionej. Za samo pozyskanie takiego wirusa grozi
    > do 3 lat więzienia.

    Jak najbardziej się zgodzę, tylko po opisie sprawy (nieletni, przedmiot
    wirtualny, itp.) i podpierając się własnym doświadczeniem z Policją i
    przestępstwami w internecie nie nie wróżę dochodzeniu świetlanej
    przyszłości :) Może trochę inaczej potraktowałaby to prokuratura.

    A sama sprawa z teoretycznego punktu widzenia jest jak najbardziej ciekawa.

    Tomasz M. Klecor
    --
    Pingwinarium.pl - prawo nowych technologii