    From: ajron <a...@w...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kot w pudelku
    Date: Wed, 22 Dec 2004 11:02:52 +0000 (UTC)

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote in
    news:cteh2rdqyttt.dlg@lepper.institute.com:

    > Jezeli na pudelku jest instrukcja lub zastrzezenia a sie nie
    > zastosujesz to np. sprzedawca (jezeli sie dowie) moze odmówic uznania
    > gwarancji/reklamacji z powodu niezgodności z ofertą - nieprawidlowe
    > uzywanie.

    To rozumiem - nie czytajac zalecen/zastrzezen dzialam na swoja niekorzysc,
    tracac gwarancje na dany produkt. Ale mam chyba prawo (o ile prawa nie
    lamie) uzywac przedmiot niezgodnie z przeznaczeniem? Informacje zawarte na
    opakowaniu nie sa chyba dla mnie wiazace? Nie musze chyba w ogole tych
    informacji czytac (tracac co najwyzej prawo do reklamacji)?

    Pozdrawiam,
    Ajron.

    --
    /* Nie wyszedl Ci produkt?