eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokoszty zwrotu pieniedzyRe: koszty zwrotu pieniedzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Oct 2010 12:08:34 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.9) Gecko/20100921
    Fedora/3.1.4-1.fc13 Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty zwrotu pieniedzy
    References: <i9404c$lnm$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <i9404c$lnm$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <4cb58522$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.52.247
    X-Trace: 1286964514 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 83.23.52.247:48335
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:656003
    [ ukryj nagłówki ]

    (10/13/2010 12:05 PM), Icek wrote:
    > Jan Kowalski dokonuje gdzies na poczcie wplate na moj rachunek firmowy (nie
    > mam nic z tym czlowiekiem wspolnego). Nie mam mu jak oddac kasy bo w
    > przelewie przychodzacym jest za malo danych. Po paru miesiacach zwraca sie
    > do mnie moj bank i mowi, ze klient zlozyl reklamacje i pyta sie czy to
    > prawda, ze nie mam z Janem Kowalskim nic wspolnego.
    >
    > Ja mowie tak to prawda jednak obsługa księgowa takiego zdarzenia dla mnie
    > przynosi konkretny koszt. Bank oczekuje, że zgodę na zwrot wyślę poleconym
    > bądź złożę osobiście w banku. Do tego muszę zrobić korekty w dokumentacji
    > finansowej w księgowości. Całość wyliczyłem, że kosztuje (włącznie z
    > poleconym) 19 złotych.
    >
    > Czy mogę oczekiwać, że ktoś mi zapłaci za to, że muszę wykonać dodatkowe
    > czynności ?

    1. żadnych kosztów księgowych nie powinno być - a w szczególności
    korekty. Przecież nie wystawiłeś chyba faktury za coś czego nie
    sprzedałeś/świadczyłeś, prawda?

    2. Bank nie ma prawa (chyba) wymagać od Ciebie żebyś wysyłał coś
    poleconym, tracił czas na poczcie itd.... Jeżeli im nie odpowiada zgoda
    telefoniczna, to niech poczekają aż ich oddział będzie Ci po drodze -
    wtedy przy okazji udzielisz takiej zgody.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1