  • Data: 2008-01-30 23:21:53
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hbe675-icg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Odpowiedzialny jest ten, kto nie postawił żadnego ograniczenia.

    Czyli ty razem ze swoja maszyna tez!!! Bo nie skonfigurowales poprawnie - a
    moze nawet celowo tak skonfigurowales by laczyl sie komputer z pierwsza
    siecia napotkana?;)

    > To poszukaj. Dowiesz się z nich, że bzdury wypisujesz.

    > Czyli jak nagle jakiś człowiek wrzuci ci do samochodu worek pieniędzy,
    > to będziesz winien napadu na bank?

    Jesli ich nie oddasz to tak,bedziesz wspolwinnym.
    Bo pieniadze twoje nie sa i nie byly i masz OBOWIAZEK je oddac pod kara
    wiezienia.

    > Fascynujące.

    A to juz nie mi oceniac.