  • Data: 2008-02-05 11:48:49
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 15:34:46 +0100, Mr Internet napisał(a):

    > A kto mowi o niezamierzonym?
    >
    > JEsli podlaczasz sie do mojego AP zeby pobuszowac po internecie to to
    > jest niezamierzone? Chyba jednak zamierzone.

    Jeśli nie ma zabezpieczeń to nie jest zamierzone. Jak włączam w swoim
    pockecie wifi to mam nadzieję że się podłączam do swojego routera,
    ale nie ma problemu żeby pocket stwierdził że do sąsiada łatwiej.
    Ani zamierzenia, ani przełamywania zabezpieczeń.

    > Nie to nie taka sytuacja. Bo podlaczajac sie do przewodowej sieciu
    > zaczynasz korzystac z jej zasobow. Zaczynasz przegladac strony. To mniej
    > wiecej tak jak per twoj aanalogia:
    >
    > budujesz "rynne" z desek, wsuwasz ja do czyjegos ogrodu ponad
    > ogrodzeniem i zaczynasz uderzac o drzewo - jablka zaczynaja spadac, ale
    > nie spadaja na trawe tylko na twoja rynne i ty napelniasz sobie nimi kosze.

    Błąd - on nie korzysta z twoich jabłek tylko własnych - to jego pakiety.
    On wykorzystuje tylko twoją rynnę.

    Henry