  • Data: 2014-05-21 14:19:46
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2014 13:51, Mario pisze:

    > Głosowałem na Korwina ponad 20 lat temu, gdy głosił, że trzeba budować
    > zawodową armię, prywatną służbę zdrowia, wpływy z prywatyzacji
    > przeznaczać na fundusze emerytalne osób które miały staż pracy w PRL.
    > Wszyscy drwili z niego, że ultraliberał, a wiele z jego pomysłów zostało
    > później przez innych wprowadzone w życie.

    I co? Teraz temu zaprzecza?

    Na pytanie czy powinniśmy
    > wstąpić do UE powiedział kiedyś, że jeśli w unii będziemy mieli mniej
    > socjalizmu to powinniśmy wstąpić.

    I co? Mamy mniej czy może jednak więcej?

    Moim zdaniem gdybyśmy nie wstąpili to
    > bylibyśmy raczej bliżej Białorusi czy Ukrainy.

    Może. Ale zauważ, że wchodzilismy do innej unii niż ta obecna.

    > Teraz pisze, ze chce rozwalić unię, wyzywa wszystkich od złodziei

    Nie wszystkich.

    > popiera Putina w rozwalaniu systemu bezpieczeństwa w Europie.

    Ma inne spojrzenie na obecną sytuację polityczną niż niż politycznie
    poprawne autorytety. Można mu nie przyznawać racji, ale mówienie, że
    popiera Putina to IMO nonsens.

    Bredzi o
    > mądrym i dobrym władcy, który powinien władać zamiast d****kracji. Skąd
    > kurwa byśmy takiego wzięli, skoro po władzę autorytarną sięgają nie
    > dobrzy ludzie, ale skurwysyny?

    Po demokratyczą zaś sami wspaniali dobroczyńcy. :)

    W dodatku ta jego pogarda do kobiet,
    > inwalidów, i ludzi którzy sobie nie radzą.

    Tak mówią o nim w TVN. Telewizja nie kłamie. ;)

    > Nie trzeba się starać żeby wybrać jakieś kompromitujące go teksty. On od
    > 15 lat pisze i mówi prawie wyłącznie głupoty.

    Ech...

    --
    niebieski