  • Data: 2007-12-10 11:47:28
    Temat: Re: kormornik pobral wiecej niz mu sie nalezalo
    Od: "MiK^" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 12:33, "bbl" <b...@y...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem komornik zajmuje kwote np. 10 tyś zł na 2 kontach na jednym
    > końcie jest 5 tys i z tego konta pobiera całą kwotę czyli 5 tyś., późnie
    > pojawia się na drugim końcie 10 tyś. zł i pobiera nie 5 tyś. tylko 10 tyś. i
    > razem w sumie pobrał 15 tyś. czy to jest zgodne z prawem? czy komornik nie
    > musi informować banki o zakończonych egzekucjach lub wyrównania kwot
    > ściąganai? do kogo mam to zgłosić żeby oddał pieniądze?

    Musi, a ty musisz napisac pisemko wtedy poczta podesla ci naleznosc. W
    dok dodaj o wyplate odsetek, jesli zas chcesz jakies odszkodowanie z
    tego tytulu... musisz sporo przejsc ;>

    Kolejna sprawa jest fakt, ze bank nie mial MOIM zdaniem prawa
    'zabrania' kasy. O ile mi wiadomo ty podpisujesz umowe z bankiem, to
    sa twoje srodki, jedynie co moga to zablokowac je, a nie przelewac na
    konto komornika! Masz 14dni na odwolanie sie, co jesli kasa wyjdzie po
    3/5/10 dniu? Kierujesz pismo do banku ze bezprawnie przelal pieniadze
    na konto, kiedy w pismie jest napisane ZABLOKOWAC SRODKI! sam mialem
    taka sytuacje z glupim mandatem, kiedy komornik pod wyslal pisemko do
    banku a ten przelal srodki, mimo ze w pismie bylo jasno okreslone
    ZABLOKOWAC SRODKI NA KWOTE 105zl! Sprawe te juz pozniej zalatwialem z
    bankiem, ktory jako zadoscuczynienie wyplacil mi kwote 48zl! Przy
    kwocie 10tys kwota takiego zadoscuczynienia byla by zapewne wieksza!
    Ale to moje skromne zdanie, najlepiej czekaj na odp expertow na
    grupie! mi w tej sprawie naprawde bardzo pomogli za co im serdecznie
    dziekuje!