  • Data: 2005-07-20 16:13:21
    Temat: Re: korespondencja w pracy
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Mariusz [Wed, 20 Jul 2005 18:01:30 +0200]:

    > Pracownik idzie na urlop a jego szef prosi administratora
    > zeby przekierowac jego poczte elektroniczna na niego bo
    > niby dostaje jakies wazne informacje od klientow.

    No i slusznie.

    > Czy jezeli poczta jest służbowa to szef moze ja czytac ?
    > (przeciez moze dostac wiadomosci nie zwiazana z firma)

    Przeciez to konto firmowe, defaultowo powinno sluzyc ono
    do korespondencji firmowej.

    Jak to sobie wyobrazasz, pracuje pan Zdzisiu w marketingu
    i dostaje maile od wszystkich na m...@f...costam,
    a potem sie zwalnia -- i co, firma ma nagle calemu swiatu
    oglaszac zmiane maila, bo pan Zdzisiu uzywa go prywatnie
    i sobie nie zyczy zeby jego nastepca costam dostal?

    A w przypadku tego urlopu: ma firma na czas, kiedy tego
    jednego pracownika nie ma, zatrzymac sie w miejscu -- bo
    _sluzbowej_ korespondencji nie przeczytaja?

    Bez jaj. Konto firmowe to konto firmowe. Zaloz sobie
    prywatne i tyle...

    Kira