  • Data: 2007-06-26 20:06:22
    Temat: Re: kontrolowanie biletów w środkach komunikacji publiczej
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 26 czerwca 2007 20:13
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tujjlhl0rgp2nr@sempron>):

    > Daleko temu do kradziezy i zlodziejstwa, niemniej jednak jest to czyn
    > niemoralny.

    Wg mnie to się niczym nie różni od np pójścia do fryzjera i wyjścia bez
    zapłacenia za usługę. To dla mnie kradzież na kwotę opłaty za usługę.

    Pacholęciem będąc w podstawówce czytałem nawet takie opowiadanie o
    chuliganach z NRD. Tam ponoć taki system mieli, że się geld wrzucało do
    skarbonki i samodzielnie odrywało bilecik z rolki. Przynajmniej tak mówiło
    opowiadanie. I kilku chuliganów wrzuciło za 1 bilet a urwało kilka. To
    pokazuje realność kradzieży. Ale i bez tego kradniesz opłatę za usługę.
    Towar z półki w sklepie pobrałeś, opłaty nie wniosłeś: kradzież.
    Usługę pobrałeś, a opłaty nie wniosłeś: kradzież.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,